« ようやく一段落ついたかなぁ… | Main | Game.Com Steps 20th Session »

February 05, 2005

えぴよん~

木曜日にパソコン屋に行き「PSOBB EP4」をゲットしてきました。昨日インストールして、初EP4。感想は「おお、なんだか動きが良い(^_^)」

仕事から帰ってEP4を本格的にプレイ&初回特典でレアアイテム「村雨」をゲット。刀を振る音がなかなかクールでカッコ良いです。思わず夜更かししてしまいました(汗)

|

« ようやく一段落ついたかなぁ… | Main | Game.Com Steps 20th Session »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/70410/2809965

Listed below are links to weblogs that reference えぴよん~:

« ようやく一段落ついたかなぁ… | Main | Game.Com Steps 20th Session »