« 大晦日、大あわて(笑) | Main | 備忘録(1/2) »

January 01, 2006

謹賀新年!

あけましておめでとうございます。
昨年中は色々とお世話になりました。

このブログも、無事1周年を迎える事が出来ました。
今年も自分のペースで、適度に書き込みしていく事に
なるかと思いますが、どうぞよろしくお願いいたします。

2006.1.1 P.O.N.

|

« 大晦日、大あわて(笑) | Main | 備忘録(1/2) »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/70410/7934227

Listed below are links to weblogs that reference 謹賀新年!:

« 大晦日、大あわて(笑) | Main | 備忘録(1/2) »