« お休み明けの仕事は…(2/13) | Main | 久々に »

February 14, 2006

何とか間に合いました

昨日の晩、地元の郵便局へ直だししてきました。
夏コミの申込(笑)

今回も非電源系(1日目)での参加申込をして
きました。
#前回は落っこちてます(苦笑)

今回作る物は決めてあるので、如何に作業を
進めていくかですね(^_^;

|

« お休み明けの仕事は…(2/13) | Main | 久々に »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/70410/8651961

Listed below are links to weblogs that reference 何とか間に合いました:

« お休み明けの仕事は…(2/13) | Main | 久々に »